آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

امروزه  راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد و پولساز یکی از بزرگترین دغدغه ها برای جوانان است. شغلی که آینده خوبی داشته باشد، بازار کار و درآمد آن خوب باشد و ورود به آن نیز به سرمایه اولیه بالایی نیاز نداشته باشد.

با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب در کشور امروزه دوره های آموزشی بسیاری برگزار می شوند که برای کار و راه اندازی کسب و کار مناسب هستند. این دوره ها بسیار متنوع هستند و اگر شما بتوانید بهترین دوره های آموزشی برای کار را شناسایی کنید و متناسب با علایق خود در یکی از آنها شرکت کنید و پشتکار داشته باشید و تمرین و تکرار بسیار کنید می توانید آینده شغلی خود را تضمین کنید.

اما بهترین دوره های آموزشی برای راه اندازی کسب و کار کدام اند؟ برای آشنایی بیشتر با این دوره های آموزشی توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. در این مطلب شما را با چند دوره عالی که می تواند آینده شغلی شما را متحول کند آشنا خواهیم کرد.

کدام دوره های آموزشی برای راه اندازی کسب و کار مناسب اند؟

۱- دوره آموزشی تعمیرات موبایل

بدون شک یکی از بهترین کسب و کارها در سال های اخیر که از بازار کار بسیار عالی برخوردار می باشد و انتظار می رود در سال های آینده نیز بازارکار آن رونق بیشتری داشته باشد شغل تعمیرات موبایل است.

در سال های اخیر با توجه به توسعه و رشد نرم افزارهای موبایل و اینترنتی شدن بیشتر امور شاهد افزایش تعداد کاربران موبایل هستیم. به دنبال افزایش تعداد کاربران موبایل نیاز به مراکز خدمات رسانی و تعمیرات موبایل نیز بیشتر می شود. این موضوع بازار کار تعمیرات موبایل را بسیار داغ و پر رونق کرده است.

یک تعمیرکار موبایل بایستی مهارت و توانایی لازم در عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات مربوط به نرم افزار و سخت افزاری مدل های متفاوت گوشی های اندروید و آیفون را داشته باشد. تعویض و تعمیر انواع قطعات موبایل، رفع مشکلات مدارهای گوناگون موبایل، تعمیر مشکلات گوناگون نرم افزاری از قبیل مشکلات نصب نرم افزارها، فلش، ریست فکتوری، روت، بوت و غیره برخی از مهارت هایی است که یک تعمیرکار موبایل باید داشته باشد.

خوشبختانه یادگیری این مهارت ها راه سختی ندارد، تنها کافیست در یک دوره آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا پیشرفته شرکت کنید. در دوره های موبایل کلیه مباحث مربوط به عیب یابی و تعمیرات موبایل به صورت تخصصی و از پایه و تا پیشرفته آموزش داده می شود.

این دوره ها به صورت عملی برگزار شده و کارآموز در پایان دوره با کلیه مباحث تخصصی تعمیرات موبایل آشنا خواهد شد.

بنابراین می توان گفت که دوره تعمیرات موبایل یکی از بهترین دوره های آموزشی برای ورود به بازار کار است که از آن می توانید درآمد بالایی در ماه کسب کنید.

۲- دوره آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیکی

اگر از علاقه مندان به رشته های برق و الکترونیک هستید و دوست دارید در این حوزه به فعالیت بپردازید باید بگوییم که دوره تعمیرات برد الکترونیکی از دیگر دوره های آموزشی عالی برای ورود به بازار کار است. علت این موضوع هم نقش مهم بردهای الکترونیکی در لوازم برقی و الکترونیکی امروز است.

بردهای الکترونیکی از قطعات مختلفی تشکیل شده اند و بسیار حساس و پیچیده اند. بروز مشکل در هر یک از این قطعات عملکرد برد را با مشکل روبه رو کرده و باعث می شود تا وسیله کارکرد مطلوبی نداشته باشد.

پیچیده و حساس بودن بردهای الکترونیکی کار عیب یابی و تعمیر این قطعه را بسیار تخصصی کرده است و این موضوع باعث شده تا بازار کار این رشته اشباع نشده و تعمیرکاران بردهای الکترونیکی از درآمد خوبی برخوردار باشند.

برای ورود به بازار کار این رشته تنها کافیست دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی را در یک آموزشگاه معتبر سپری کنید. در این دوره ها به صورت تخصصی و کارگاهی کلیه مباحث مربوط به تعمیرات بردهای صنعتی، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و غیره آموزش داده می شود.

توجه داشته باشید که ورود به بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارد و تنها کافیست تا مهارت های مورد نیاز این رشته را یاد داشته باشید.

۳- دوره آموزشی تعمیرات ایسیو

دوره تعمیرات ایسیو خودرو از دیگر دوره های عالی برای راه اندازی کسب و کار است و توصیه می کنیم اگر به کسب و کارهای مربوط به خودرو علاقه مند هستید حتما در این دوره آموزشی ثبت نام کنید. ایسیو خودرو که از آن به عنوان کامپیوتر خودرو نیز یاد می کنند از مهم ترین قطعات در خودروهای امروزی است که عملکرد صحیح بسیاری از سیستم ها در خودرو وابسته به کارکرد صحیح این قطعه است.

از آنجایی که این قطعه در خودرو بسیار مهم می باشد، همچنین از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد لذا در صورت بروز مشکل در این قطعه افراد به دنبال یک تعمیرکار ماهر و حرفه ای هستند تا هر چه سریع تر مشکل ایجاد شده عیب یابی و رفع شود.

با شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات ایسیو در یک آموزشگاه معتبر می توانید در مدت زمانی کوتاه با صفر تا صد تعمیرات انواع ایسیو آشنا شوید و پس از مدت زمانی کوتاه وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازید.

معرفی آموزشگاه فنی برق

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزشی را برای ورود به بازار کار برگزار می کنند اما سطح و کیفیت آموزش در تمامی این مراکز یکسان نبوده و در برخی از این مراکز تنها به صورت تئوری مباحث آموزش داده می شود. بنابراین یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت سطح آموزش در آموزشگاه انتخابی است.

دقت داشته باشید که اگر انتخاب آموزشگاه به درستی صورت نگیرد بدون شک احتمال موفقیت شما در آن رشته بسیار اندک خواهد بود.

در آموزشگاه فنی برق دوره های آموزشی به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می شود. در این دوره ها فرصت کار و تمرین عملی برای کارآموزان فراهم شده  و کارآموزان می توانند مباحث آموزشی را تمرین کرده و رفع اشکال نمایند.

اساتید دوره های آموزشی در این آموزشگاه نیز از تجربه و سابقه کار بالایی برخوردار بوده و به خوبی می توانند مطالب آموزشی را به کارآموزان آموزش دهند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای ، امکان بازآموزیی رایگان دوره ، پشتیبانی نامحدود آموزشی، برگزاری دوره در ساعات منعطف و غیره برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

این آموزشگاه دوره های متعددی را در زمینه های برق و الکترونیک، نصب و تعمیرات، جوشکاری و مکانیکی برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های مجتمع فنی برق تهران و همچنین ثبت نام در آنها می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

  • ۰۰/۰۴/۰۸
  • free mobile laptop repair repair

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی