آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به آموزش ساخت اپل آیدی ایرانی می پردازیم.

آموزش ساخت اپل آیدی ایرانی

برای ساخت اپل آیدی به نرم افزار آیتونز اپل نیاز خواهید داشت. آخرین نسخه های آیتونز برای معماری ۳۲ و ۶۴ بیتی سیستم عامل مک و ویندوز طراحی شده است. نصب آیتونز در کمترین بازه زمانی انجام می شود و به اقدامات خاصی نیاز ندارد.

بعد از نصب کردن آیتونز باید نرم افزار تغییر آی پی را نصب کنید تا اپل متوجه این مسئله نشود که شما از طریق ایران متصل می گردید. برای این کار نیاز است که روی کامپیوترتان از وی پی ان استفاده نمایید. دقت داشته باشید که برای اطمینان خاطر جهت طی کردن مراحل به درستی باید آی پی دستگاه را به ایالت متحده آمریکا تغییر دهید.

مراحلی که مربوط به ایجاد اپل آیدی می باشد را اگر به ترتیب طی کنید می توانید در کمترین بازه زمانی اپل آیدی را بسازید.

آیتونز را باید باز کنید و دکمه سه نقطه را در قسمت بالای صفحه که در سمت چپ است انتخاب نمایید.

در منوی باز شده گزینه sign in را انتخاب نمایید تا وارد محیط گردید. اپلیکیشن رایگان را انتخاب کنید. بهترین راه انتخاب کردن اپلیکیشن رایگان در این مرحله اسکرول کردن صفحه می باشد. در این مرحله نیاز است از اپلیکیشن رایگان استفاده نمایید تا در مراحل بعدی مشکلی به وجود نیاید. اگر شما می خواهید در کمترین بازه زمانی اپل آی دی خود را بسازید و مشکلی وجود نیاید می توانید با کارشناسان که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به خوبی در مورد روش های ساختن اپل آی دی بدون هیچ مشکلی می توانند شما را کمک کنند.

هزینه ساخت اپل آیدی چقدر است؟

بسیاری از افرادی که دارنده گوشی اپل می باشند بر این باور هستند که هزینه اپل آیدی بالا است. اما قیمت اپل آیدی چندان بالا نمی باشد و با کمترین قیمت می توانید اپل آیدی را برای گوشی های خود ایجاد کنید.

در صورتی که نیاز به اپل آیدی برای گوشی خود دارید باید اطلاعات شخصی تان را وارد نمایید. اگر اطلاعاتی در مورد قیمت اپل آیدی ندارید می توانید به صورت روزانه هزینه ساخت و ایجاد اپل آیدی را مورد بررسی قرار دهید.

دقت داشته باشید که بدون ایمیل قادر به طراحی و ایجاد اپل آیدی نخواهید بود. کارشناسانی که در در زمینه ساختن اپل آیدی فعالیت می کنند می توانند با کمترین هزینه اپل آیدی برای گوشی شما فراهم نمایند.

  • ۰۰/۱۲/۰۳
  • free mobile laptop repair repair

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی