آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید امروزه موبایل و لپ تاپ از جمله پر مصرف ترین گجت ها بوده و کمتر کسی را می توان دید که از این لوازم استفاده نکند. افزایش کارایی این لوازم و حجم گسترده استفاده از آنها بازار کار شغل تعمیرات موبایل و لپ تاپ را بسیار داغ کرده است.

با توجه به آینده شغلی این مشاغل، امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های تعمیرات موبایل و لپ تاپ را برگزار می نمایند. اما بهترین مرکز برای آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به اهمیت این موضوع به بررسی آموزشگاه های تعمیرات موبایل و لپ تاپ پرداخته و آنها را بر اساس معیارهایی از قبیل: مدرس دوره، پشتیبانی بعد از دوره، شیوه برگزاری دوره، سرفصل های دوره، امکان بازآموزیی دوره و غیره بررسی نمودیم.

از میان مراکز آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ، آموزشگاه برق گستران از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های فوق می باشد که به صورت کاملا حرفه ای به آموزش صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ و موبایل می پردازد.

در این میان آموزشگاه های فنی برق، فنون برق و فنی پارس نیز از آموزشگاه های مناسب برای گذراندن دوره های فوق می باشند.

چرا باید دوره های تعمیرات موبایل و لپ تاپ را در آموزشگاه برق گستران سپری کنیم؟

آموزشگاه برق گستران زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با هدف تربیت تعمیرکار حرفه ای موبایل و لپ تاپ دوره های فوق را برگزار می نماید.  این آموزشگاه کارگاه های آموزشی خود را به جدیدترین تجهیزات و ابزارهای تعمیرات موبایل و لپ تاپ مجهز کرده و به صورت عملی دوره های فوق را برگزار می نماید.

این آموزشگاه جهت ورود موفق کارآموزان به بازار کار این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا به صورت عملی بر روی موبایل و لپ تاپ کار کرده و به تمرین و رفع اشکال بپردازند.

https://www.ghatreh.com/image/larg/tamirat%20mibile02.jpg

کارآموزان دوره های موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در این آموزشگاه بدون استرس یادگیری در دوره های آموزشی شرکت کرده و در صورت عدم یادگیری برخی از مباحث آموزشی طی دوره می توانند به صورت رایگان در دوره های دیگر حضور یابند.

همچنین این آموزشگاه پس از پایان دوره نیز همراه آنها بوده و به صورت نامحدود پشتیبانی به آنها ارائه می دهد. همانطور که می دانید هر چقدر سرفصل های آموزشی دوره کامل و جامع باشد هنگام فعالیت در بازار کار سوالاتی پیش خواهد آمد، اساتید دوره های تعمیرات موبایل و لپ تاپ در این آموزشگاه پس از پایان دوره به کلیه سوالات و مشکلات کارآموزان پاسخ خواهند داد.

در پایان دوره های این مرکز آموزشی نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای و مشاوره های بازار یابی و کسب و کار به کارآموزان ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

منبع: بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ

 

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

مشکلات نرم افزاری موبایل متفاوت بوده و ممکن است به دلایل گوناگونی از جمله نصب اشتباه برنامه ها، تغییر تنظیمات گوشی، نصب برنامه های ویروسی و غیره رخ دهد. بروز برخی از این مشکلات باعث از کار افتادن گوشی و برنامه های آن می شود. در این مطلب همراه ما باشید تا برخی از مهم ترین مشکلات نرم افزاری در موبایل را بررسی نماییم.

 

مشکل 1: سرعت گوشی پایین است.

پایین و کند بودن سرعت گوشی از جمله مشکلات متداول نرم افزاری است که بسیاری از کاربران با آن روبه رو می شوند.  برای رفع این مشکل ابتدا توصیه می کنیم نرم افزارهای مورد نیاز را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود نمایید. دقت داشته باشید که برخی از نرم افزارها در پس زمینه گوشی به فعالیت پرداخته و همین امر باعث افزایش فعالیت cpu و کاهش سرعت موبایل می شود. بنابراین در بخش تنظمیات گوشی برنامه هایی که می خواهید در بک گراند فعال باشند را مشخص کنید. با انجام این کار سرعت گوشی بالا خواهد رفت.

 

مشکل 2: اتصالات دستگاه (وای فای، بلوتوث) برقرار نمی شود.

وصل نشدن گوشی به وایفای یا کار نکردن بلوتوث از دیگر مشکلات نرم افزاری رایج گوشی موبایل است.

برای رفع مشکل اتصالات wifi توصیه می کنیم:

  • به مدت 10 ثانیه دستگاه و مودم را خاموش و مجددا روشن نمایید.
  • در تنظیمات وایفای گوشی یکبار اتصال را Forget کرده و مجدد متصل شوید.
  • حالت Power saving را غیرفعال کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که سیستم روتر به روز است.

برای رفع مشکلات بلوتوث نیز توصیه می کنیم:

  • در بخش تنظیمات بلوتوث رفته و کلیه دستگاه هایی که در گذشته با آنها pair شده اید را پاک کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه چیز در حالت صحیح قرار گرفته است.
  • در صورتی مشکل بلوتوث مربوط به اتصال با دستگاه های دیگر است بروزرسانی نرم افزاری انجام دهید.

چگونه مشکلات نرم افزاری موبایل را تعمیر کنیم؟

مشکل سوممشکلات مربوط به Google Play Store

گاهی اوقات گوگل پلی کار نمی کند یا نمی توانیم نرم افزاری را دانلود یا بروزرسانی کنیم. برای رفع مشکلات گوگل پلی توصیه می کنیم گوگل پلی را force close کنید، یا کش گوگل پلی را پاک کرده، گوشی را ریست کرده و دوباره وارد گوگل پلی شوید.

در صورتی که از طریق گوگل پلی نتوانستید برنامه ای را دانلود کنید برای رفع این مشکل می توانید، در بخش app تنظمیات گوشی  Google Play Store را انتخاب کرده و گزینه wipe cache and data را بزنید و از این طریق کش گوگل پلی را پاک کنید. همچنین می توانید از طریق تنظیمات گوگل پلی گزینه  Clear History را بزنید.

 

مشکل چهارم: کارت حافظه شناسایی نمی شود.

از دیگر مشکلات نرم افزاری گوشی شناخته نشدن کارت حافظه است. ممکن است کارت حافظه شما خراب بوده و به همین دلیل کارت حافظه شناسایی نشود. در صورتی که کارت حافظه شما سالم بوده اما شناسایی نمی شود برای رفع این مشکل توصیه می کنیم کارت حافظه خود را فرمت کنید یا از یک نرم‌افزار ریکاوری مثل Data Recovery Wizard استفاده کنید.

 

مشکل پنجم: مشکلات ناشی از استفاده از حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری (battery saving mode)

گاهی هنگام استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف باتری مشکلاتی از قبیل تاخیر در دریافت نوتیفیکیشن‌ها و… رخ می دهد. هنگامی که با این مشکل روبه رو شدید وارد تنظیمات باتری شده و وارد قسمت Battery Optimization شوید، سپس اپ‌هایی که دوست دارید تا از حالت battery saving پیروی نکنند را انتخاب کنید. با انتخاب آنها در حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری نیز نوتیفیکیشن ها نمایش داده می شوند.

 

مشکل ششم: موقعیت یاب گوشی دقیق نیست.

برای رفع این مشکل می توانید از بخش تنظیمات گوشی وارد قسمت Location شوید سپس Use GPS satellites را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه دقت موقعیت یاب بیشتر خواهد بود.

مشکلات نرم افزاری گوشی دامنه گسترده ای دارد، فلش کردن، روت کردن، بوت، مشکلات مربوط به رمز گوشی و غیره بسیاری از دیگر مشکلات نرم افزاری گوشی می باشد که در دوره های آموزش تعمیر موبایل به طور کاملا آموزش داده می شود.

امروزه مشکلات نرم افزاری گوشی با توجه به پیشرفت روزافزون در نرم افزارهای موبایل و ورود نرم افزارهای جدید بسیار پیچیده تر بوده و رفع بسیاری از آنها امری تخصصی بوده و نیاز به دانش و مهارت های لازم در این زمینه می باشد. متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران موبایل بدون اینکه دانش و مهارت لازم در تعمیرات نرم افزاری موبایل را داشته باشند اقدام به عیب یابی کرده و اختلالات بیشتری را در موبایل ایجاد می کنند.

اما تعمیرکاران حرفه ای موبایل با شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل دانش و مهارت لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات نرم افزاری موبایل را به دست آورده و می توانند انواع مشکلات را رفع نمایند. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آنکه اقدام به عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری موبایل کنید بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را شناسایی و در دوره های تعمیرات موبایل آن شرکت کنید.

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

امروزه و با توجه به بازار کار عالی تعمیرات موبایل آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها دوره های مربوط به این مشاغل را برگزار می نمایند. اما متاسفانه کیفیت دوره در این مراکز آموزشی یکسان نبوده و برخی از این مراکز تنها به آموزش تئوری پرداخته و هیچ گونه تدابیری برای تمرین عملی کارآموز اتخاذ ننموده اند.

در چنین شرایطی برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه توصیه می کنیم به بررسی دوره های آموزشی پرداخته و بهترین و کامل ترین دوره تعمیرات موبایل، لوازم خانگی و برد را انتخاب نمایید.

آموزشگاه برق گستران یکی از معتبرترین مراکز آموزشی در کشور است که با سال ها تجربه و زیر نظر کادری متخصص و حرفه ای دوره های آموزش تعمیرات موبایل و بسیاری از دیگر دوره های برق و الکترونیک را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

شرکت در دوره های این مرکز آموزشی مزایای بسیاری را به همراه دارد که در ادامه به بررسی این مزایا می پردازیم:

آموزش مفاهیم به صورت عملی و در کارگاه های مجهز

دوره های برگزار شده در آموزشگاه برق گستران به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می شود. در دوره تعمیرات موبایل شما با در اختیار داشتن گوشی انواع مشکلات موبایل را بررسی و عیب یابی می نمایید.

آموزش زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص

اساتید دوره های آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ و دیگر دوره های این مرکز آموزشی از تخصص و تجربه کافی برخوردار بوده و به شما عزیزان کلیه نکات و فوت و فن های لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات موبایل را آموزش می دهند.

ارائه کامل ترین سرفصل های آموزشی

آموزشگاه برق گستران با بررسی نیازهای بازار کار و جدیدترین تکنولوژی ها و مدل های موبایل، برد و لوازم خانگی کامل ترین سرفصل های آموزشی را ارائه می دهد. این آموزشگاه در تلاش است تا کارآموزان پس از پایان دوره با صفر تا صد تعمیرات موبایل آشنا شده و بدون استرس وارد بازار کار شوند.

در دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ نیز کلیه نکات و فوت و فن های تعمیر انواع مشکلات لپ تاپ، از قبیل: مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ، مشکلات پاور لپ تاپ و غیره آموزش داده می شود.

امکان بازآموزیی رایگان دوره

دوره های آموزشی برگزار شده در این مرکز آموزشی به صورت تضمینی بوده و در صورتی که طی دوره مفاهیم تعمیرات موبایل را یاد نگرفتید می توانید به صورت رایگان در دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه شرکت نمایید. این آموزشگاه تا زمانی که کارآموزان صفر تا صد مفاهیم آموزشی را یاد نگیرند فارغ التحصیل نمی کند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای

در این آموزشگاه پس از پایان یافتن دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود. با همراه داشتن این مدرک شما می توانید به استخدام نمایندگی ها و شرکت های فعال در آمده و درآمدزایی نمایید.

ارائه پشتیبانی های رایگان و نامحدود

آموزشگاه برق گستران پس از پایان دوره نیز همراه کارآموزان بوده و به صورت رایگان پشتیبانی هایی را ارائه می دهد. بنابراین در صورتی که پس از دوره با سوالاتی روبه رو شدید کافیست با استاتید دوره مربوطه ارتباط بگیرید.

تدارک خوابگاه برای کارآموزان، برگزاری کلاس در ساعات منعطف و روزهای پایانی هفته، امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

منبع: بهترین دوره تعمیرات موبایل

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره های آموزشی است که با فراگیری آن می توان صاحب یک شغل و حرفه بروز و البته آینده دار شد. امروزه دنیای پیرامون ما و تمامی ابزارآلات آن با تکنولوژی های روز دنیا پیوند خورده اند و تکنولوژی توانسته زندگی را از جهات گوناگون برای انسان سهل و آسان کند.

بدون شک در دنیای امروز موبایل یکی از پرکاربردترین وسایل بوده که کاربردهای بسیاری داشته و تقریبا زندگی برای بسیاری از افراد بدون گوشی های هوشمند و همچنین فضای مجازی امکان پذیر نیست.

همانطور که می دانید تمامی لوازم الکترونیکی یک عمر مفید داشته و پس از مدتی نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند. موبایل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پس از مدتی نیاز به تعمیر دارد از آنجایی که تعداد موبایل و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است بنابراین می توان انتظار داشت که تقاضا برای تعمیرات موبایل نیز روز به روز افزایش خواهد یافت و این نشان از بازار کار عالی تعمیرات موبایل و اهمیت دوره تعمیرات موبایل می دهد.

اهمیت دوره آموزش تعمیرات موبایل

دوره تعمیرات موبایل دوره ای است که هدف از برگزاری آن تربیت افرادی است که بتوانند کار تعمیرات تلفن های همراه مختلف را انجام دهند. ما در روزگاری زندگی می کنیم که تلفن های همراه هوشمند تا حد زیادی در زندگی بشر نفوذ کرده است و افراد بسیاری از فعالیت های خود را از طریق گوشی هوشمند خود انجام می دهند.

با توجه به کاربرد بسیار این وسیله در زندگی روزمره خرابی و بروز مشکلات در آن مشکلات بسیاری برای افراد به وجود آورده و به همین علت افراد در صورت بروز مشکل در موبایل به دنبال راهی برای تعمیر آن می باشند.

این موضوع نشان می دهد که تقاضا برای تعمیرات موبایل بالا بوده بنابراین تعمیرکاران حرفه ای موبایل از درآمد بالایی برخوردار می باشند. در چنین شرایطی شرکت در دوره های تعمیرات موبایل باعث می شود در مدت زمان کوتاهی کلیه مهارت های لازم برای تعمیرات موبایل را فرا گرفته و وارد بازار کار این شغل شوید و از درآمد بالای آن بهره مند شوید.

آموزش تعمیرات موبایل دوره ای است که آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور آن را برگزار می کنند و از آنجایی که سطح امکانات و دسترسی ها در سراسر کشور یکسان نیست، در نتیجه سطح علمی و آموزشی این مراکز با هم تفاوت دارد و باید برای گذران دوره آموزش تعمیرات موبایل، به مراکز تخصصی و حرفه ای مراجعه کرد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران کدام است؟

همانطور که اشاره شد بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل آموزشگاهی است که زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص، به صورت کاملا عملی و تخصصی، در کارگاه های مجهز دوره تعمیرات موبایل را برگزار کرده و در پایان مدرک معتبر و رسمی فنی حرفه ای ارائه دهد.

با بررسی های نظرات در مورد آموزشگاه تعمیرات موبایل و بررسی آموزشگاه های فنی در این حوزه صورت گرفته ، به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در تهران و ایران است که به صورت کاملا تخصصی دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می نماید.

برخی از ویژگی های دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنون برق عبارتند از:

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین موضوعات به هنگام یادگیری تعمیرات لپ تاپ بررسی مشکلات پاور و نحوه عیب یابی آن است. برای رفع مشکلات پاور لپ تاپ راه حل های گوناگونی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی این راه حل ها بپردازیم.

۱.غبار زدایی و پاک کردن گرد و خاک

یکی از روش های مؤثر و کاربردی برای برطرف نمودن ایرادات و مشکلات پاور لپ تاپ غبار زدایی و پاک کردن گرد و خاک از سطح منبع تغذیه دستگاه می باشد. در بسیاری مواقع کثیف شدن قطعات داخلی منبع تغذیه در خرابی این قطعه نقش دارند.

۲.نصب درست و صحیح رابط اصلی دستگاه

شل شدن و لق شدن پاور دستگاه هم می تواند منجر به خرابی و معیوب شدن آن شود. همچنین، اطمینان حاصل کردن از نصب درست و صحیح رابط اصلی دستگاه در رفع مشکل ایجاد شده مؤثر است.

۳.تعویض قطعات معیوب

تعویض کردن قطعات معیوب و از کار افتاده داخل منبع تغذیه مانند خازن ها نیز در رفع مشکل عدم کارکرد صحیح پاور دستگاه تاثیرگذار است.

۴.استفاده از نرم افزارهای مختص منبع تغذیه

استفاده از نرم افزارهای مختص منبع تغذیه، از دیگر روش های کاربردی برای رفع مشکلات پاور لپ تاپ قلمداد می گردد. Open Hardware Monitor، HW Monitor، Sidebar Diagnostics و Pc wizard، برخی از این نرم افزارها به شمار می آیند. با دانلود و نصب هرکدام از نرم افزارهای عنوان شده می توان نسبت به تست پاور کامپیوتر و لپ تاپ اقدام نمود.

۵.خرید منبع تغذیه جدید و به روز

در صورت جواب ندادن روش های بالا، چاره ای جز خرید یک منبع تغذیه به روز و جدید برای کاربر باقی نمی ماند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که خرابی پاور لپ تاپ یا کامپیوتر می تواند آسیب سایر قطعات دستگاه را به دنبال داشته باشد. بنابراین، با تعویض پاور می توان از این مشکلات جلوگیری کرد.

به طور کلی باید گفت تعمیر و عیب یابی مشکلات لپ تاپ امری تخصصی بوده و نیازمند آموزش کامل تعمیرات لپ تاپ و شرکت در دوره هایتعمیر لپ تاپ آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد. توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت تمایل به یادگیری تعمیرات لپ تاپ، بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید. 

  • free mobile laptop repair repair