آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر شاهد رشد روز افزون تعداد کاربران موبایل هستیم. توسعه و پیشرفت در تکنولوژی موبایل باعث شده تا افراد بتوانند بسیاری از فعالیت های روزمره خود را از طریق این دستگاه انجام دهند و همین موضوع افزایش تعداد کاربران این گجت هوشمند را به همراه داشته است.

به دنبال افزایش تعداد کاربران این دستگاه بدون شک نیاز به مراکز تعمیرات موبایل نیز افزایش خواهد یافت و این موضوع بازار کار تعمیرات موبایل را بسیار داغ کرده و باعث شده تا متخصصان حرفه ای در این رشته از درآمد بالایی برخوردار باشند.

بنابراین اگر به دنبال یک رشته درآمدزا هستید تعمیرات موبایل یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

چرا رشته تعمیرات موبایل جزو رشته‌های پردرآمد فنی حرفه ای محسوب می‌شود؟

عوامل گوناگونی رشته تعمیرات موبایل را به یکی از رشته های بسیار عالی و آینده دار فنی حرفه ای در تمامی کشورها تبدیل کرده است. اگر این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که دلیل پردرآمد بودن این رشته چیست. با ما تا انتها این مطلب همراه باشید:

بازار کار تعمیرات موبایل

۱) روی کار آمدن نرم افزارها و برنامه های جدید

امروزه تکنولوژی موبایل رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است و این موضوع باعث ظهور برنامه ها و نرم افزارهای جدیدی شده است. در دنیای امروز و به لطف ظهور این نرم افزارها افراد بسیاری از امور روزانه خود را از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، تماشا فیلم، عکسبرداری و غیره را از طریق این نرم افزارها انجام می‌دهند.

با روی کارآمدن نرم افزارها و برنامه های جدید و افزایش تعداد کاربران بدون شک تقاضا برای تعمیرات این دستگاه نیز افزایش یافته و این موضوع بازار کار تعمیرات موبایل را بسیار پر رونق کرده است.

۲) تغییر در سبک زندگی

در دنیای امروز شاهد اینترنتی شدن بسیاری از امور هستیم. افراد امروزه با گوشی موبایل خود می‌توانند تاکسی آنلاین بگیرند، در کلاس درس حضور پیدا کنند، فیلم تماشا کنند و بسیاری از امور روزانه خود را به راحتی انجام دهند.

مزایای بیشمار گوشی های هوشمند و تغییر در سبک زندگی افراد از دیگر دلایلی است که باعث افزایش تقاضا برای خرید این گجت هوشمند و داغ شدن بازار کار تعمیرات موبایل شده است.

۳) تخصصی بودن کار تعمیرات موبایل

همانطور که اشاره شد موبایل های امروزی بسیار پیشرفته بوده و تکنولوژی آنها روز به روز در حال تغییر است، این موضوع باعث شده تا کار عیب یابی و تعمیرات این دستگاه هوشمند امری تخصصی باشد و تنها افرادی که به صورت تخصصی با مهارت های این حرفه آشنایی دارند و آموزش تعمیر موبایل دیده اند بتوانند در این حرفه به فعالیت بپردازند.

چگونه وارد بازار کار تعمیرات موبایل شویم؟

مهم ترین فاکتور برای ورود به بازار کار این شغل، دانش و مهارت است. برای یادگیری مهارت های این حرفه بهترین راه شناسایی یک آموزشگاه حرفه ای برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل است.

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می‌نمایند. دقت داشته باشید که یک آموزشگاه حرفه ای در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا عملی به آموزش کلیه مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در انواع موبایل اندروید و آیفون می‌پردازد و فرصت تمرین و کار عملی را برای شما نیز فراهم می‌کند.

ارائه مدرک معتبر، پشتیبانی پس از دوره برخی از دیگر ویژگی های یک دوره تخصصی تعمیرات موبایل است.

آموزشگاه تعمیرات موبایل

آشنایی با آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران

با توجه به مطالبی که گفته شد، باید متوجه شده باشید که اگر در کار خود مهارت بالایی داشته باشید، قطعا می‌توانید مشتری‌های بسیاری را جذب کرده و درآمد بالایی بدست بیاورید. اما قدم اول برای ورود به این حرفه و کسب درآمد بالا شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه باتجربه و حرفه ای است. آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران، آموزشگاه پیشنهادی ما برای شماست. این آموزشگاه با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، می‌تواند به خوبی شما را برای ورود به بازار کار این رشته آماده کند. از ویژگی‌های این آموزشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با اساتید حرفه ای و باتجربه
  • برگزاری دوره در کارگاه های آموزشی مجهز
  • امکان تمرین و رفع اشکال طی دوره
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب رشته و راه اندازی کسب و کار
  • امکان ادامه ارتباط به اساتید آموزشگاه برای رفع اشکال، حتی پس از پایان دوره
  • امکان بازآموزیی پس از پایان یافتن دوره

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران 

آموزش تعمیرات موبایل از پردرآمدترین و پرمخاطب ترین دوره های آموزشی در صنعت تعمیرات کامپیوتر و موبایل می باشد این دوره در این آموزشگاه در دو کلاس تعمیرات سخت افزار و دوره آموزش نرم افزار موبایل برگزار می شود. تعداد بالای مصرف کنندگان تلفن همراه و قابلیت های متعدد آن، نشان از بازار کار بسیار پردرآمد تعمیرات موبایل می دهد. برای آن که تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید می بایست مهارت لازم در تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را داشته باشید. در همین راستا آموزشگاه برق گستران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل، کلاس تعمیرات موبایل را با هدف تربیت کارآموزان تعمیرات موبایل به بازار کار و زیر نظر بهترین اساتید در تهران برگزار می نماید. آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، آموزش تعمیرات موبایل آیفون و اندروید و . . . از مهم ترین مباحث ارائه شده در دوره تعمیرات موبایل است. لازم به ذکر است آموزشگاه برق گستران در پایان دوره کارآموزی تعمیرات موبایل مدرک معتبر تعمیرات موبایل که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد به کارآموزان ارائه می دهد. همچنین این آموزشگاه با پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره همراه کارآموزان تا ورود آنها به بازار کار تعمیرات موبایل می باشد.

آموزش تعمیرات لپ تاپ در آموزشگاه برق گستران 

آموزش تعمیرات لپ تاپ یکی از پردرآمدترین دوره های آموزشی در صنعت تعمیرات کامپیوتر و موبایل می باشد. لپ تاپ ها به دلیل داشتن تمام امکانات کامپیوترهای رو میزی و قابل حمل بودن، معمولا به کامپیوترهای رومیزی ترجیح داده می شوند و همین موضوع باعث استفاده گسترده از لپ تاپ ها شده است. با توجه به افزایش روز افزون قیمت لپ تاپ، بازار کار تعمیرات لپ تاپ نسبت به گذشته رونق فراوانی گرفته است. با توجه به بازار خوب تعمیر لپ تاپ آموزشگاه برق گستران با تکیه بر متخصصین مجرب دوره آموزش تعمیر لپ تاپ در تهران را به صورت کاملا عملی برگزار می نماید. هدف آموزشگاه از برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات لپ تاپ ارسال نیروی کار متخصص به بازار کار لپ تاپ می باشد. آموزش تعمیرات مدارCPU لپ تاپ، آموزش تعمیرات usb لپ تاپ، آموزش تعمیرات باطری لپ تاپ و . . . از جمله مطالبی است که در دوره تعمیرات لپ تاپ آموزش داده می شودهمچنین کارآموزان می توانند در انتهای دوره با مشاوره اساتید به راحتی به بازار کار تعمیرات لپ تاپ وارد شوند و از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه نیز برخوردار شوند.

منبع:بازار کار تعمیرات موبایل

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

 

رشته تعمیرات موبایل

رشته های فنی حرفه ای از تنوع بسیار بالایی برخوردارند این موضوع انتخاب را برای علاقه مندان به رشته های فنی بسیار سخت کرده است. یکی از رشته های فنی بسیار عالی برای پسران که ورود به آن آسان بوده و نیاز به سرمایه اولیه بالایی نیز نمی‌باشد، رشته تعمیرات موبایل است.

همانطور که شاهد هستید امروزه کمتر کسی را می‌توان دید که از گوشی های هوشمند استفاده نکند، رشد و پیشرفت تکنولوژی در بخش گوشی های موبایل باعث شده تا این وسیله جایگاه ویژه ای در میان افراد داشته باشد. امروزه بسیاری از امور روزانه از طریق این دستگاه هوشمند صورت می‌گیرد.

بنابراین اگر به دنبال بهترین رشته فنی حرفه ای هستید و به این رشته نیز علاقه مندید، وقت را هدر ندهید و شروع به یادگیری مهارت های مورد نیاز این رشته کنید. اما چگونه؟ آیا می‌توان با سرچ در اینترنت یا خواندن جزوه و کتاب تعمیرات موبایل مهارت های این حرفه را یاد گرفت؟ بهترین راه یادگیری تعمیرات موبایل چیست؟

در ادامه این مطلب شما را با مهارت های مورد نیاز این حرفه و بهترین راه یادگیری آن آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

چگونه مهارت های رشته تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟

پیش از آنکه با روش یادگیری مهارت های این حرفه آشنا شوید، ابتدا لازم است بدانید که یک تعمیرکار موبایل باید چه مهارت هایی داشته باشد.

به طور کلی شما به عنوان یک تعمیرکار موبایل بایستی بتوانید انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در گوشی های موبایل جدید و قدیمی، اندروید و آیفون را عیب یابی و تعمیر کنید.

تعویض ال سی دی، رفع مشکلات تاچ، کار نکردن کیبورد گوشی، رفع مشکلات باتری، مشکلات آنتن دهی، سوختن باتری، مشکلات دوربین، نصب نشدن برنامه، کار نکردن سیمکارت، فلش، روت گوشی، بوت، باز و بسته کردن گوشی، ریست فکتوری گوشی، تعویض قطعات، تعمیرات برد برخی از مهارت هایی است که شما باید با آن آشنا باشید.

همانطور که مشاهده می‌کنید عیب یابی و تعمیر موبایل امری بسیاری تخصصی است و کوتاهی در انجام آن ممکن است به دیگر قطعات موبایل آسیب وارد کند. بنابراین شما با مشاهده یک فیلم آموزشی یا خواندن کتاب و جزوه نمی‌توانید مهارت های این حرفه را یاد بگیرید.

بهترین راه برای یادگیری مهارت های این شغل آموزش عملی و تمرین و تکرار است. اگر قصد ورود به این شغل را دارید توصیه می‌کنیم مدت زمانی را به جستجو و بررسی آموزشگاه های تعمیرات موبایل بپردازید و بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را شناسایی کنید.

آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها این دوره را برگزار می‌کنند، بهترین آموزشگاه، آموزشگاهی است که به صورت عملی و تخصصی در کارگاه های مجهز به آموزش صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل بپردازد. همچنین فرصت تمرین و کار عملی را برای شما فراهم آورد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

دوره تعمیرات موبایل کجا ثبت نام کنیم؟

همانطور که اشاره شد امروزه آموزشگاه های متعددی این دوره را برگزار می‌نماید. بررسی ها و نظرات کارآموزان این رشته نشان می‌دهد که آموزشگاه فنون برق از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های موبایل در کشور است که همه ساله کارآموزان بسیاری از سراسر کشور در دوره های آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

این آموزشگاه دوره های فنی حرفه ای بسیاری را برگزار می نماید. یکی از دوره های پرطرفدار که کارآموزان بسیار هر ماه در آن ثبت نام کرده و وارد بازار کار می‌شوند، دوره تعمیرات موبایل است.

این دوره در این مرکز به صورت عملی و کارگاهی بوده و کارآموز مباحث آموزشی را تمرین و تکرار می نماید. استاد دوره نیز از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار بوده و این موضوع باعث شده تا بیشتر کارآموزان پس از پایان یافتن دوره آموزشی وارد بازار کار شوند.

در این دوره مباحث تعمیرات موبایل آموزش داده می‌شود. کلاس موبایل در دو دوره، آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل از صفر تا صد و دوره تعمیرات سخت افزاری برگزار شده و پس از پایان دوره نیز یک مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل به کارآموزان ارائه شده و مشاوره های بازاریابی به آنها ارائه می‌شود.

از آنجایی که هدف این مرکز ورود کارآموز به یازار کار است، لذا به صورت نامحدود پشتیبانی هایی را به کارآموزان ارائه می‌دهد، همچنین در صورت عدم یادگیری مباحث امکان بازآموزیی کارآموزان به صورت رایگان نیز وجود دارد.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های موبایل کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می‌نماید. در ادامه به برخی از این رشته ها اشاره خواهیم کرد.

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

آموزشگاه برق گستران یکی از معتبرترین آموزشگاه فنی حرفه ای در کشور است که کامل ترین دوره های برق و الکترونیک را به صورت عملی و تخصصی برگزار می نماید.

امروزه و با توجه به بازار کار عالی تعمیرات موبایل آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها دوره های مربوط به این مشاغل را برگزار می نمایند. اما متاسفانه کیفیت دوره در این مراکز آموزشی یکسان نبوده و برخی از این مراکز تنها به آموزش تئوری پرداخته و هیچ گونه تدابیری برای تمرین عملی کارآموز اتخاذ ننموده اند.

در چنین شرایطی برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه توصیه می کنیم به بررسی دوره های آموزشی پرداخته و بهترین و کامل ترین دوره تعمیرات موبایل، لوازم خانگی و برد را انتخاب نمایید.

آموزشگاه برق گستران یکی از معتبرترین مراکز آموزشی در کشور است که با سال ها تجربه و زیر نظر کادری متخصص و حرفه ای دوره های آموزش تعمیر موبایل، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی و بسیاری از دیگر دوره های برق و الکترونیک را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

شرکت در دوره های این مرکز آموزشی مزایای بسیاری را به همراه دارد که در ادامه به بررسی این مزایا می پردازیم:

آموزش مفاهیم به صورت عملی و در کارگاه های مجهز

دوره های برگزار شده در آموزشگاه برق گستران به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می شود. در دوره تعمیرات موبایل شما با در اختیار داشتن گوشی انواع مشکلات موبایل را بررسی و عیب یابی می نمایید. در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی نیز این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است تا به صورت عملی بر روی انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و غیره کار کرده و به رفع اشکال بپردازید.

در دوره های تعمیرات برد این آموزشگاه نیز کلیه ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات برد فراهم شده و طریقه کار با این ابزارها و عیب یابی انواع مشکلات در بردهای گوناگون به شما آموزش داده می شود.

آموزش زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص

اساتید دوره های آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، موبایل ، لوازم خانگی و دیگر دوره های این مرکز آموزشی از تخصص و تجربه کافی برخوردار بوده و به شما عزیزان کلیه نکات و فوت و فن های لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات برد، لوازم خانگی و موبایل را آموزش می دهند.

ارائه کامل ترین سرفصل های آموزشی

آموزشگاه برق گستران با بررسی نیازهای بازار کار و جدیدترین تکنولوژی ها و مدل های موبایل، برد و لوازم خانگی کامل ترین سرفصل های آموزشی را ارائه می دهد. این آموزشگاه در تلاش است تا کارآموزان پس از پایان دوره با صفر تا صد تعمیرات موبایل، برد و لوازم خانگی آشنا شده و بدون استرس وارد بازار کار شوند.

دوره های تعمیرات موبایل برق گستران به آموزش کامل سخت افزار و آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل آیفون و اندروید می پردازد. در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی نیز طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات در لوازم خانگی گوناگون آموزش داده می شود. در دوره آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی نیز با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع بردهای صنعتی، لوازم برقی، آسانسور، مخابراتی و غیره آشنا خواهید شد.

امکان بازآموزیی رایگان دوره

دوره های آموزشی برگزار شده در این مرکز آموزشی به صورت تضمینی بوده و در صورتی که طی دوره مفاهیم تعمیرات برد، لوازم خانگی و موبایل را یاد نگرفتید می توانید به صورت رایگان در دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه شرکت نمایید. این آموزشگاه تا زمانی که کارآموزان صفر تا صد مفاهیم آموزشی را یاد نگیرند فارغ التحصیل نمی کند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای

در این آموزشگاه پس از پایان یافتن دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود. با همراه داشتن این مدرک شما می توانید به استخدام نمایندگی ها و شرکت های فعال در آمده و درآمدزایی نمایید.

ارائه پشتیبانی های رایگان و نامحدود

آموزشگاه برق گستران پس از پایان دوره نیز همراه کارآموزان بوده و به صورت رایگان پشتیبانی هایی را ارائه می دهد. بنابراین در صورتی که پس از دوره با سوالاتی روبه رو شدید کافیست با استاتید دوره مربوطه ارتباط بگیرید.

تدارک خوابگاه برای کارآموزان، برگزاری کلاس در ساعات منعطف و روزهای پایانی هفته، امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش برق ساختمان و صنعتی، آموزش تعمیرات برد، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش برق خودرو برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است. 

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

مشکلات نرم افزاری موبایل متفاوت بوده و ممکن است به دلایل گوناگونی از جمله نصب اشتباه برنامه ها، تغییر تنظیمات گوشی، نصب برنامه های ویروسی و غیره رخ دهد. بروز برخی از این مشکلات باعث از کار افتادن گوشی و برنامه های آن می شود. در این مطلب همراه ما باشید تا برخی از مهم ترین مشکلات نرم افزاری در موبایل را بررسی نماییم.

 

مشکل 1: سرعت گوشی پایین است.

پایین و کند بودن سرعت گوشی از جمله مشکلات متداول نرم افزاری است که بسیاری از کاربران با آن روبه رو می شوند.  برای رفع این مشکل ابتدا توصیه می کنیم نرم افزارهای مورد نیاز را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود نمایید. دقت داشته باشید که برخی از نرم افزارها در پس زمینه گوشی به فعالیت پرداخته و همین امر باعث افزایش فعالیت cpu و کاهش سرعت موبایل می شود. بنابراین در بخش تنظمیات گوشی برنامه هایی که می خواهید در بک گراند فعال باشند را مشخص کنید. با انجام این کار سرعت گوشی بالا خواهد رفت.

 

مشکل 2: اتصالات دستگاه (وای فای، بلوتوث) برقرار نمی شود.

وصل نشدن گوشی به وایفای یا کار نکردن بلوتوث از دیگر مشکلات نرم افزاری رایج گوشی موبایل است.

برای رفع مشکل اتصالات wifi توصیه می کنیم:

  • به مدت 10 ثانیه دستگاه و مودم را خاموش و مجددا روشن نمایید.
  • در تنظیمات وایفای گوشی یکبار اتصال را Forget کرده و مجدد متصل شوید.
  • حالت Power saving را غیرفعال کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که سیستم روتر به روز است.

برای رفع مشکلات بلوتوث نیز توصیه می کنیم:

  • در بخش تنظیمات بلوتوث رفته و کلیه دستگاه هایی که در گذشته با آنها pair شده اید را پاک کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه چیز در حالت صحیح قرار گرفته است.
  • در صورتی مشکل بلوتوث مربوط به اتصال با دستگاه های دیگر است بروزرسانی نرم افزاری انجام دهید.

چگونه مشکلات نرم افزاری موبایل را تعمیر کنیم؟

مشکل سوممشکلات مربوط به Google Play Store

گاهی اوقات گوگل پلی کار نمی کند یا نمی توانیم نرم افزاری را دانلود یا بروزرسانی کنیم. برای رفع مشکلات گوگل پلی توصیه می کنیم گوگل پلی را force close کنید، یا کش گوگل پلی را پاک کرده، گوشی را ریست کرده و دوباره وارد گوگل پلی شوید.

در صورتی که از طریق گوگل پلی نتوانستید برنامه ای را دانلود کنید برای رفع این مشکل می توانید، در بخش app تنظمیات گوشی  Google Play Store را انتخاب کرده و گزینه wipe cache and data را بزنید و از این طریق کش گوگل پلی را پاک کنید. همچنین می توانید از طریق تنظیمات گوگل پلی گزینه  Clear History را بزنید.

 

مشکل چهارم: کارت حافظه شناسایی نمی شود.

از دیگر مشکلات نرم افزاری موبایل شناخته نشدن کارت حافظه است. ممکن است کارت حافظه شما خراب بوده و به همین دلیل کارت حافظه شناسایی نشود. در صورتی که کارت حافظه شما سالم بوده اما شناسایی نمی شود برای رفع این مشکل توصیه می کنیم کارت حافظه خود را فرمت کنید یا از یک نرم‌افزار ریکاوری مثل Data Recovery Wizard استفاده کنید.

 

مشکل پنجم: مشکلات ناشی از استفاده از حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری (battery saving mode)

گاهی هنگام استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف باتری مشکلاتی از قبیل تاخیر در دریافت نوتیفیکیشن‌ها و… رخ می دهد. هنگامی که با این مشکل روبه رو شدید وارد تنظیمات باتری شده و وارد قسمت Battery Optimization شوید، سپس اپ‌هایی که دوست دارید تا از حالت battery saving پیروی نکنند را انتخاب کنید. با انتخاب آنها در حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری نیز نوتیفیکیشن ها نمایش داده می شوند.

 

مشکل ششم: موقعیت یاب گوشی دقیق نیست.

برای رفع این مشکل می توانید از بخش تنظیمات گوشی وارد قسمت Location شوید سپس Use GPS satellites را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه دقت موقعیت یاب بیشتر خواهد بود.

مشکلات نرم افزاری گوشی دامنه گسترده ای دارد، فلش کردن، روت کردن، بوت، مشکلات مربوط به رمز گوشی و غیره بسیاری از دیگر مشکلات نرم افزاری گوشی می باشد که در دوره های آموزش نرم افزار موبایل به طور کاملا آموزش داده می شود.

امروزه مشکلات نرم افزاری گوشی با توجه به پیشرفت روزافزون در نرم افزارهای موبایل و ورود نرم افزارهای جدید بسیار پیچیده تر بوده و رفع بسیاری از آنها امری تخصصی بوده و نیاز به دانش و مهارت های لازم در این زمینه می باشد. متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران موبایل بدون اینکه دانش و مهارت لازم در تعمیرات نرم افزاری موبایل را داشته باشند اقدام به عیب یابی کرده و اختلالات بیشتری را در موبایل ایجاد می کنند.

اما تعمیرکاران حرفه ای موبایل با شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل دانش و مهارت لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات نرم افزاری موبایل را به دست آورده و می توانند انواع مشکلات را رفع نمایند. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آنکه اقدام به عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری موبایل کنید دوره های تعمیرات موبایل را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا تخصصی دوره های موبایل را برگزار می نماید این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی و در کارگاه های مجهز طریقه تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را آموزش می دهد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آن که وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید، حتما دوره های تعمیرات موبایل را در این آموزشگاه سپری نمایید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری را نیز برگزار می نماید. آموزش کولر گازی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار این آموزشگاه است که از بازار کار و درآمد عالی برخوردار می باشد. در ادامه به طور مختصر با این دوره آشنا می شویم.

آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش تعمیرات برد الکترونیک، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش تعمیرات پکیج ،و غیره از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های این آموزشگاه می توانید به سایت فنون برق به نشانی https://fonoonbargh.com/ مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره 02166576476 تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که برای داشتن یک شغل پولساز و پردرآمد بایستی سرمایه اولیه بسیاری داشت و تنها شرط لازم برای موفقیت و درآمدزایی را پول می‌دانند. در این باره باید بگوییم که درست است، برای ورود به بازار کار برخی از مشاغل بایستی سرمایه بالایی داشته باشید اما هستند بسیاری از مشاغلی که با یک سرمایه 10 میلیون تومانی نیز می‌توانید به بازار کار آنها ورود پیدا کنید و درآمدزایی داشته باشید.

اگر تنها 10 میلیون تومان پس انداز دارید، نا امید نشوید و فکر نکنید که سرمایه شما کم است. بسیاری از مشاغل هستند که می توان با این میزان سرمایه به آنها ورود کرد و پس از مدت زمان کمتر از یکسال در آنها به درآمد بالایی دست یافت.

در این مطلب قصد داریم به معرفی سه رشته پردرآمد فنی  که نیاز به سرمایه بالایی نداشته و می توان با 10 میلیون تومان وارد آنها شد، بپردازیم.

1-رشته تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل از بهترین و پولسازترین کسب و کارها در سال‌های اخیر است. این کسب و کار با توجه به افزایش روز افزون تعداد کاربران موبایل در تمامی کشورها از بازار کار خوبی برخوردار است. همانطور که شاهد هستید امروزه همه افراد از پیر تا جوان از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و در طول روز بخشی از زمان خود را به کار با موبایل اختصاص می‌دهند.

افزایش استفاده از موبایل احتمال خراب شدن آن را افزایش می‌دهد، با بالا رفتن قیمت موبایل هنگام خراب شدن این دستگاه افراد به دنبال تعمیرکاری هستند که به سرعت، با دقت و کیفیت عیب ایجاد شده را شناسایی و تعمیر نماید.

از آنجایی که موبایل‌های امروزی هوشمند بوده و تکنولوژی آنها روز به روز در حال تغییر می‌باشد، لذا مهم ترین فاکتور برای ورود و موفقیت در این حرفه دانش و مهارت است.

شغل تعمیرات موبایل از آن دسته از مشاغلی است که ورود و درآمدزایی از آن نیاز به سرمایه بالایی ندارد. سرمایه و هزینه های لازم برای ورود به این شغل به چند دسته تقسیم می‌شوند.

هزینه آموزش و یادگیری تعمیرات موبایل مهم ترین موضوعی است که برای ورود به این شغل باید به آن توجه داشته باشید. امروزه آموزشگاه‌های متعدد کلاس‌های تعمیرات موبایل را برگزار می‌کنند. برای یادگیری مفاهیم تعمیرات موبایل توصیه می‌کنیم بهترین آموزشگاه را شناسایی کرده و کلاس تعمیرات موبایل آن ثبت نام کنید. هزینه آموزش تعمیرات موبایل مبلغی برابر با 1.5 تا 3 میلیون تومان خواهد شد.

عملی بودن دوره، کارگاه مجهز، بازآموزیی مجدد، مشاوره و پشتیبانی، مدرک معتبر از موضوعاتی است که هنگام انتخاب آموزشگاه بایستی به آن توجه داشته باشید.

هزینه خرید تجهیزات و ابزا‌رهای تعمیرات موبایل بخش دیگری از هزینه های ورود به این شغل است. پیچ گوشتی، مولتی متر، منبع تغذیه، هیتر و هویه، اسپاتول، مکنده، سیم چین برخی از تجهیزات لازم این شغل می‌باشد که با مبلغ 5 تا 7 میلیون تومان می‌توانید آنها را خریداری کنید.

برای ورود و جذب مشتری از این شغل نیازی به اجاره مغازه نبوده و می توانید با ثبت نام در سایت‌هایی مانند استادکار، آچاره، آچار باز و غیره به جذب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

2-رشته تعمیرات لپ تاپ 

رشته تعمیرات لپ تاپ یکی از پردرآمدترین رشته های آموزشی در صنعت تعمیرات کامپیوتر و موبایل می باشد. لپ تاپ ها به دلیل داشتن تمام امکانات کامپیوترهای رو میزی و قابل حمل بودن، معمولا به کامپیوترهای رومیزی ترجیح داده می شوند و همین موضوع باعث استفاده گسترده از لپ تاپ ها شده است. با توجه به افزایش روز افزون قیمت لپ تاپ، بازار کار تعمیرات لپ تاپ نسبت به گذشته رونق فراوانی گرفته است. با توجه به بازار خوب تعمیر لپ تاپ آموزشگاه برق گستران با تکیه بر متخصصین مجرب دوره آموزش تعمیر لپ تاپ در تهران را به صورت کاملا عملی برگزار می نماید. هدف آموزشگاه از برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات لپ تاپ ارسال نیروی کار متخصص به بازار کار لپ تاپ می باشد. آموزش تعمیرات مدارCPU لپ تاپ، آموزش تعمیرات usb لپ تاپ، آموزش تعمیرات باطری لپ تاپ و . . . از جمله مطالبی است که در دوره تعمیرات لپ تاپ آموزش داده می شودهمچنین کارآموزان می توانند در انتهای دوره با مشاوره اساتید به راحتی به بازار کار تعمیرات لپ تاپ وارد شوند و از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه نیز برخوردار شوند.

3- رشته برق ساختمان 

رشته برق ساختمان فنی حرفه ای از رشته های بسیار پرطرفدار برق و الکترونیک می باشد. این دوره آموزشی به 2 شاخه آموزش برق ساختمان درجه یک و دو تقسیم می شود و برق کار حرفه ای ساختمان می بایست این دو شاخه را بصورت حرفه ای آموزش دیده باشد. این دوره آموزشی تکمیل کننده دوره آموزش برق ساختمان درجه 2 بوده و یک برقکار ساختمان بایستی علاوه بر سیم کشی ساختمان با نصب سیستم های حفاظتی و رفاهی آشنا باشد. در این دوره آموزشی کارآموزان با مباحث تخصصی برق از قبیل: نحوه نصب آیفون تصویری، نصب و طراحی سیستم دزدگیر اماکن، نصب و طراحی سیستم اعلام حریق متعارف، نصب و طراحی درب های اتوماتیک و آموزش صفر تا صد نصب دوربین مداربسته و غیره آشنا می شوند. آموزش ها در کلاس برق ساختمان مجتمع برق گستران در کارگاه های مجهز، به صورت عملی و بر پایه ارسال مستقیم نیروی کار متخصص به بازار کار برق ساختمان می باشد.

آموزشگاه برق گستران، مرکز تخصصی آموزش برق و الکترونیک

آموزشگاه برق گستران از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و در کارگاه های کاملا مجهز دوره های آموزشی  برگزار می نماید.

هدف این آموزشگاه از برگزاری دوره های فوق تربیت نیروی متخصص و حرفه ای می باشد. برای رسیدن این مهم ، آموزش ها در این مرکز زیر نظر اساتید متخصص بوده و کارگاه ها مجهز به کلیه ابزار و تجهیزات می باشند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، امکان تجدید دوره رایگان، مشاوره و پشتیبانی پس از دوره از دیگر مزایای دوره های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه است.

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره های این مجتمع آموزشی می توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می باشد.

  • free mobile laptop repair repair