آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیرات موبایل از جمله موضوعاتی است که امروزه با توجه به افزایش استفاده از موبایل به دلیل پیشرفته شدن این دستگاه و افزایش روز افزون تعداد کاربران آن، بسیار مورد تقاضا می باشد. در جامعه امروز بسیاری از افراد از کودکان تا بزرگسالان با این دستگاه کار می کنند و این موضوع باعث شده تا تقاضا برای تعمیرات این دستگاه هوشمند نیز افزایش یابد.

این موضوع رشته تعمیرات موبایل را به یک رشته عالی با بازار کار خوب تبدیل کرده است و باعث شده تا افراد بسیاری این رشته را به عنوان شغل و حرفه خود انتخاب کنند و برای یادگیری مباحث رشته تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه فنی حرفه ای ثبت نام کنند. اما آیا می‌دانید که چرا این رشته جزو رشته‌های پولساز فنی است و درآمد بسیار بالایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا تعمیرات موبایل شغل پردرآمدی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم طی سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن بیشتر امور باعث رشد و توسعه زیر ساخت های اینترنتی و راه اندازی برنامه های و اپلیکیشن های گوناگون شده است. این موضوع باعث شده تا افراد به جای انجام حضوری فعالیت های روزانه به صورت اینترنتی از منزل یا محل کار فعالیت خود را انجام دهند.

این موضوع باعث شد تا موبایل ها جذابیت بیشتری پیدا کنند و تعداد کاربران آن افزایش داشته باشد. به دنبال افزایش کاربران موبایل بدون شک تقاضا برای تعمیرات این دستگاه هوشمند نیز افزایش می یابد و این باعث شده تا در تمامی کشورها این شغل جز شغل های پردرآمد و پولساز محسوب شود.  به طور کلی برای پاسخ این سوال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


1- پیشرفت تکنولوژی

همانطور که گفته شد، امروزه تکنولوژی با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است. همین امر باعث به روز شدن تکنولوژی موبایل و افزایش قابلیت های آن می شود. به دنبال افزایش کارایی موبایل بدون شک تعداد کاربران این دستگاه بیشتر شده و به دنبال افزایش کاربران نیاز به تعمیرات موبایل نیز افزایش خواهد یافت.

۲ظهور برنامه ها جدید

 جستجو و حضور در شبکه های اجتماعی از خصوصیات افراد در جوامع امروزی است. همانطور که می‌دانید، سرعت تغییر تکنولوژِ این روزها بسیار بالاست. تصور اینکه یک روز گوشی موبایل خراب باشد و نتوانید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید بسیار سخت است و این موضع باعث شده تا افراد به هنگام خرابی موبایل با پرداخت مبلغی، هرچند بالا، کار تعمیرات را به یک متخصص حرفه ای بسپارند تا مشکل را هر چه سریع تر رفع نمایند.

۳افزایش قیمت موبایل

این روزها شاهد افزایش قیمت موبایل به دلیل بالا رفتن قیمت دلار هستیم، این موضوع باعث شده تا افراد به هنگام آسیب دیدن موبایل به جای تعویض به دنبال تعمیرکاری ماهر باشند تا مشکل ایجاد شده را هر چه سریع تر عیب یابی و تعمیر نماید. این موضوع از دیگر دلایلی است که نشان از بازار کار عالی شغل تعمیرات موبایل می دهد.

۴تخصصی بودن کار تعمیرات موبایل

از دیگر عواملی که نشان دهنده بازارکار عالی شغل تعمیرات موبایل در جامعه امروز می دهد، تخصصی بودن کار تعمیرات موبایل است. همانطور که می دانید موبایل های امروزی بسیار پیچیده و حساس هستند، این موضوع تعمیرات آنها را بسیار تخصصی کرده است. تخصصی بودن تعمیرات این دستگاه باعث شده تا تنها افراد حرفه ای که به صورت تخصصی با نحوه عیب یابی و تعمیرات مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل اندروید و آیفون آشنایی دارند در این شغل دوام آورده و به موفقیت برسند.

چگونه وارد بازار کار تعمیرات موبایل شویم؟

با توجه به مطالبی که در بخش قبل به آنها پرداختیم متوجه شدیم که شغل تعمیرات موبایل از بهترین مشاغل در بازار کار فنی است. اما چگونه وارد بازار کار این شغل شویم؟

با توجه به پیچیده بودن موبایل های امروزی و تخصصی بودن کار تعمیرات آنها، بدون شک بهترین راه برای ورود به بازار کار این شغل یادگیری صفر تا صد مفاهیم نرم افزاری و سخت افزاری از طریق شرکت در یک دوره تعمیرات موبایل است.

امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور این دوره را برگزار می نمایند و کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده می کنند. توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه را شناسایی و در کلاس های آن ثبت نام کنید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

با بررسی های صورت گرفته آموزشگاه برق گستران در تهران از بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شناخته شد که در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا عملی به آموزش صفر تا صد مفاهیم نرم افزاری و سخت افزاری موبایل می باشد.

آنچه دوره تعمیرات موبایل این آموزشگاه را از دوره موبایل در دیگر آموزشگاه ها متمایز می کند، آموزش عملی و تخصصی مباحث تعمیرات موبایل است. در این دوره کارآموزان فرصت تمرین و کار عملی داشته و می توانند تمامی مباحث را زیر نظر استاد تمرین کنند. در اختیار داشتن ابزار و تجهیزات لازم تعمیرات موبایل از دیگر مزایای شرکت در دوره موبایل در این آموزشگاه است.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برخی از دوره های پرطرفدار برگزار شده در این آموزشگاه عبارتند از:

آموزش تعمیرات لوازم خانگی 

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از شاخه های بسیار کاربردی آموزشگاه برق گستران می باشد. امروزه حجم عظیمی از لوازم خانگی برقی هستند و به دلیل استفاده مکرر از آنها احتمال معیوب شدن آن ها و تعمیر بسیار است. بنابراین تعمیرات لوازم خانگی بازار کار مناسبی برای متخصصین فعال در این رشته فراهم کرده است. از این رو آموزشگاه برق گستران دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران را زیر نظر اساتید باتجربه و به صورت کاملا عملی و کاربردی برگزار می نماید. تمامی مباحث آموزشی در این دوره در جهت تربیت کارآموزان برای ورود به بازار کار می باشد. در این راستا آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، غذاساز، چرخ گوشت، مخلوط کن، آبمیوه گیری، سرخ کن، سشوار و…..از جمله مطالبی است که در دوره تعمیرات لوازم خانگی آموزش داده می شود. کارآموزان در پایان کلاس تعمیرات لوازم خانگی با مشاوره و کسب تجربه از استاد مربوطه و همچنین خدمات پشتیبانی آموزشگاه، می توانند در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی به در آمد بالایی برسند.

آموزش برق ساختمان 

 

آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای از رشته های بسیار پرطرفدار برق و الکترونیک می باشد. این دوره آموزشی به 2 شاخه آموزش برق ساختمان درجه یک و دو تقسیم می شود و برق کار حرفه ای ساختمان می بایست این دو شاخه را بصورت حرفه ای آموزش دیده باشد. این دوره آموزشی تکمیل کننده دوره آموزش برق ساختمان درجه 2 بوده و یک برقکار ساختمان بایستی علاوه بر سیم کشی ساختمان با نصب سیستم های حفاظتی و رفاهی آشنا باشد. در این دوره آموزشی کارآموزان با مباحث تخصصی برق از قبیل: نحوه نصب آیفون تصویری، نصب و طراحی سیستم دزدگیر اماکن، نصب و طراحی سیستم اعلام حریق متعارف، نصب و طراحی درب های اتوماتیک و آموزش نصب انواع دوربین مداربسته و غیره آشنا می شوند. آموزش ها در کلاس برق ساختمان مجتمع برق گستران در کارگاه های مجهز، به صورت عملی و بر پایه ارسال مستقیم نیروی کار متخصص به بازار کار برق ساختمان می باشد.

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره های فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری را در چهار دپارتمان نصب و تعمیرات، برق و الکترونیک، مکانیک و جوشکاری برگزار می نماید.

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.

 

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

 در این مطلب با آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران ، بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  علت استارت نخوردن خودرو آشنا می کند.

آموزشگاه برق گستران با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های فنی حرفه ای، دوره های مختلفی مانند آموزش تعمیرات ایسیو خودرو، آموزش برق انژکتور و .... را برگزار می‌کند. 

نحوه شارژ گاز کولر ماشین

همانطور که اشاره شد شارژ گاز کولر ماشین مستلزم طی کردن مراحلی است. در ادامه این مطلب به صورت گام به گام به آموزش شارژ گاز کولر ماشین بررسی این مراحل خواهیم پرداخت.

کمپرسور خودرو

1.بررسی کنید که آیا کمپرسور کولر ماشین در حال کار است.

ابتدا بررسی کنید که آیا کمپرسور کولر ماشین به درستی کار می کند یا خیر؟ برای این کار:

1-ماشین را روشن کنید.

2- A/Cرا روشن کنید.

3-فن را بر روی درجه آخر بگذارید.

4- بررسی کنید که آیا سری های کلاچ کمپرسور می چرخد یا خیر؟

در صورت چرخش، به احتمال زیاد گاز کولر کم شده است. البته توصیه می کنیم قبل از شارژ مجدد کولر آزمون فشار بگیرید.

در صورت عدم چرخش، به احتمال زیاد گاز کولر خیلی کم بوده و یا مشکل برقی در ماشین وجود دارد یا کمپرسور کولر خراب می باشد. پس از آزمون فشار و اضافه کردن گاز به صورت دقیق مشکل را شناسایی خواهید کرد.

شارژ گاز خودرو

2.آزمون فشار بگیرید.

توصیه می کنیم در این مرحله، خودرو را خاموش کنید.

حالا نوبت آن است که لوله کم فشار (والف) را شناسایی کنید.

همانطور که در تصویر می بینید، بر روی درب این لوله حرف L نوشته شده است.

در صورت پیدا نکردن لوله کم فشار، از میان دو لوله خارج شده از دیواره عایق موتور، لوله با قطر بیشتر را دنبال کنید. لوله کم فشار پیدا خواهید کرد.

مراحل شارژ گاز کولر خودرو

3.شیلنگ را به این لوله وصل کنید.

مراحل انجام شده را همانند تصویر به ترتیب انجام دهید.

1-سر شیلنگ را بر روی لوله کم فشار قرار دهید.

2-پس از این که اطمینان حاصل کردید که سر شیلنگ رو لوله قرار دارد، حالا همانند تصویر کوپینگ که در سر شیلنگ قرار گرفته به طرف بالا بکشید.

3-ماشه را به مدت 2 ثانیه فشار دهید تا شلنگ از هر گونه هوا پاک شود.

4-کوپینگ را رها کنید، سر شیلنگ را روی لوله قرار بدید.

5-ماشه را رها کنید.

6-سر شیلنگ را روی لوله محکم فشار بدید تا صدای چفت شدن شنیده شود.

نکته: فشار دادن ماشه باعث می شود تا هر گونه هوا از داخل شلنگ خارج شود. دفت داشته باشید که به جز گاز، هیچگونه هوایی نباید وارد سیستم خودرو شود.

فشار سنج

4.عدد روی گیج فشارسنج را بخونید.

ماشین را روشن کنید، کولر را روی آخرین درجه بگذارید.

عدد روی گیج فشارسنج را برای بررسی فشار هوای لوله کم فشار بخوانید. اگر این عدد کمتر از ۴۰ psi باشد یعنی گاز ماشین کم بوده و باید آن را مجدد گاز کنید.

5.کولر را مجدد شارژ کنید.

1-پس از اطمینان حاصل کردن از اتصال سر شیلنگ و لوله کم فشار، کپسول گاز را به صورت عمودی نگه دارید و به مدت 5 الی 10 ثانیه، ماشه را فشار دهید.

2-با خواندن عدد روی فشار سنج، فشار کولر را مجدد بررسی کنید.

3-دقت داشته باشید که فشار را تنها در صورتی که کمپرسور درگیر است اندازه بگیرید. اگر فشار هنوز پایین بوده، روش بالا را دوباره تکرار کنید.

4-وقتی به فشار صحیح رسیدید، کار را متوقف کنید.

5-پیش از برداشتن شیلنگ، فشار را برای آخرین بار بررسی کنید.

دقت داشته باشید که بیش از اندازه گاز نزنید. در صورتی که گاز بیشتر از حد استاندارد بود بایستی مقداری از گاز را خالی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه شارژ گاز کولر، توصیه می کنیم در دوره های آموزش کولر خودرو شرکت کنید. 

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

اگر نگران آینده شغلی خود هستید و به دنبال راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه اندک و سود بالا هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با سه شغل پردرآمد که ورود به آنها نیاز به سرمایه بالایی ندارد، آشنا کنیم.

 

معرفی ۳ شغل پردرآمدی که با سرمایه خیلی کم می توانید راه اندازی کنید

۱-شغل تعمیرات لوازم خانگی

این کسب و کار از جمله مشاغلی است که نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز از بازارکار خوبی برخوردار می باشد. ورود به بازار کار این شغل نیاز به سرمایه بالایی ندارد و تنها کافیست با مهارت های لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات لوازم خانگی آشنا باشید و ابزارها و تجهیزات لازم این کار را در اختیار داشته باشید.

برای یادگیری مهارت های مورد نیاز این حرفه می توانید بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی را شناسایی کرده و در دوره فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنید. امروزه آموزشگاه های متعددی این دوره را برگزار کرده و آموزش های لازم برای تعمیرات لوازم خانگی را به افراد می دهند. آموزش تعمیرات یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و غیره از مباحث آموزشی در این دوره است.

پس از یادگیری این حرفه حالا نوبت کسب تجربه و مشتری است. توصیه می کنیم مدت زمان کوتاه ۳ ماهه را در یک مرکز تعمیر لوازم خانگی کار کرده و به کسب تجربه بپردازید. پس از آن به راحتی می توانید به کسب درآمد بپردازید.

امروزه سایت های بسیاری با ارائه خدمات آنلاین تعمیرات لوازم خانگی راه درآمدزایی از این شغل را هموارتر کرده اند. بنابراین اگر سرمایه لازم برای تاسیس مغازه را ندارید نگران نباشید. در این سایت ها ثبت نام کرده و به جذب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

همکاری و تعامل با فروشندگان قطعات لوازم خانگی، فروشندگان تعمیرات لوازم خانگی از دیگر روش هایی است که از طریق آن می توانید به درآمدزایی از این شغل بپردازید.

معرفی ۳ شغل پردرآمدی که با سرمایه خیلی کم می توانید راه اندازی کنید

 

۲-شغل تعمیرات موبایل

اگر از علاقه مندان به موبایل هستید باید بگوییم شغل تعمیرات موبایل از دیگر مشاغل و کسب و کارهایی است که با یک سرمایه ناچیز می توانید وارد بازار کار آن شوید و به درآمدزایی بپردازید.

مهم ترین فاکتور برای ورود به این شغل مهارت است، مهارت در تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات مربوط به نرم افزار و سخت افزار موبایل های اندروید و آیفون. همانطور که می دانید با سرعت بالا پیشرفت تکنولوژی امروزه روز به روز مدل های جدیدی از موبایل وارد بازار می شود. شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مدل های جدید و قدیمی موبایل آشنا باشید.

با شرکت در دوره فنی حرفه ای تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر و تخصصی به صورت اصولی با تعمیر و عیب یابی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آشنا می شوید. به دلیل تخصصی بودن اموزش ها پس از پایان یافتن دوره می توانید انواع مدل های جدید و قدیمی موبایل را عیب یابی و تعمیر کنید.

خوشبختانه برای تعمیرات موبایل نیازی به اجاره یک مغازه بزرگ نیست، می توانید با اجاره زیر پله نیز کار خود را انجام دهید. همچنین می توانید در یک فروشگاه موبایل و تجهیزات یک میز اجاره کنید و مشغول فعالیت شوید.

ثبت نام در کسب و کارهای آنلاین، ثبت آگهی در دیوار و شیپور از دیگر روش هایی است که از طریق آن می توانید به جذب مشتری از این شغل داشته باشید.

در رابطه با میزان درآمد تعمیرات موبایل باید بگوییم که امروزه متخصصان حرفه ای این کسب و کار درآمدی برابر با ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان از این شغل کسب می کنند.

معرفی ۳ شغل پردرآمدی که با سرمایه خیلی کم می توانید راه اندازی کنید

 

۳-شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی

اگر از علاقه مندان به برق و الکترونیک هستید و می خواهید شغلی تخصصی، پولساز و مهارت محور داشته باشید، این کسب و کار از بهترین مشاغل حوزه برق و الکترونیک می باشد. 

تعمیرکار برد الکترونیکی شخصی است که با قطعات قرار گرفته بر روی برد، انواع برد، نحوه مونتاژ برد، عیب یابی، تعویض قطعات قرار گرفته بر روی برد آشنا بوده و می تواند انواع بردهای الکترونیکی را عیب یابی و تعمیر نماید.

همانطور که می دانید امروزه بردهای الکترونیکی در تمامی لوازم  الکترونیک، موبایل، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، دستگاه های صنعتی، آسانسور و غیره استفاده می شود. اهمیت برد الکترونیکی باعث شده تا در صورتی خرابی آن افراد به سرعت به دنبال تعمیر آن باشند، این موضوع شغل تعمیرات برد الکترونیکی را به یک شغل عالی و آینده دار تبدیل کرده است.

برای یادگیری مهارت های این شغل، روش های گوناگونی وجود دارد اما بهترین راه یادگیری شناسایی آموزشگاهی معتبر و شرکت در دوره آموزش تعمیرات برد آن است.

در دوره های آموزشی به صورت عملی می توانید بر روی بردهای الکترونیکی کار کنید و بدین ترتیب با صفر تا صد مهارت های این شغل آشنا شوید.

از آنجایی که تعمیرات برد امری تخصصی است، تعداد تعمیرکاران ماهر در این رشته اندک بوده، این موضوع شغل تعمیرات برد را به یک حرفه عالی تبدیل کرده است.

آموزشگاه فنی برق، بهترین مجتمع فنی در تهران

آموزشگاه فنی برق از معتبرترین آموزشگاه فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و در کارگاه های مجهز دوره های آموزشی برق و الکترونیک را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

این آموزشگاه برای یادگیری هر چه بیشتر کارآموزان کارگاه آموزشی خود را مجهز به ابزارها و تجهیزات لازم کرده و فرصت کار عملی و تمرین حین آموزش را برای کارآموزان فراهم نموده است.

هدف اصلی مجتمع فنی برق از برگزاری دوره های خود، تربیت کارآموزانی حرفه ای برای ورود موفق به بازار کار است. لذا کارآموزان در این مجتمع تا زمانی که به طور کامل سرفصل های دوره را یاد نگیرند فارغ التحصیل نخواهند شد. در صورت عدم یادگیری مباحث می توانند به صورت رایگان در دیگر دوره های آموزشگاه ثبت نام کنند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، پشتیبانی پس از دوره ، مشاوره بازاریابی، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های این مرکز آموزشی می باشد.

دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ، دوره نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، دوره برق ساختمان و صنعتی برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

  • free mobile laptop repair repair
  • ۰
  • ۰

در سال‌های گذشته معمولا شغل‌ها از پدران به فرزندان منتقل می‌شد و افراد از کودکی مشغول کسب تجربه و مهارت در شغل پدران می‌شدند. پس از گذشت زمان شیوه انتخاب شغل تغییر کرد و افراد به دنبال ادامه تحصیل و استخدام در سازمان‌ها و مراکز دولتی بودند و به عبارتی مدرک گرایی بسیار حائز اهمیت شد.

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، روی کار آمدن ابزارها و تجهیزات جدید و وضعیت نامناسب استخدامی، انتخاب شغل بسیار دشوارتر از گذشته شده و برخی از مشاغل از بین رفته و مشاغل جدیدی جایگزین آن شده اند.

می‌توان گفت یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب شغل در دنیای امروز، آگاهی، دانش و مهارت است. بنابراین اگر به دنبال راهی برای بهبود وضعیت شغلی هستید و می‌خواهید یک شغل آینده دار را انتخاب کنید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با چند شغل که در سال‌های آینده از درآمد و بازار کار عالی برخوردار بوده، ورود به آنها آسان بوده و نیازی به سرمایه بالا ندارند آشنا کنیم.

1-مشاغل برق و الکترونیک

مشاغل حوزه برق و الکترونیک از جمله برقکار ساختمان، نصاب دوربین مدار بسته، نصاب دزدگیر، نصاب درب‌های اتوماتیک، برقکار صنعتی، سیم پیچ موتور، تعمیرکار برد و . . . به دلیل نقش مهم برق در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، صنعتی و به طور کلی تمامی‌ساختمان‌ها همواره و در تمامی‌کشورها از مشاغلی هستند که نیاز بالایی به آنها بوده و همواره از بازار کار خوبی برخوردار می‌باشند.

در سال‌های اخیر نیز با توجه به رشد ساختمان سازی و روی کار آمدن سیستم‌های امنیتی و رفاهی جدید بازار کار مشاغل این حوزه داغ تر شده و درآمد متخصصان این حوزه بیشتر شده است.

در میان مشاغل این گروه، برقکار ساختمان با توجه به اهمیت برق در ساختمان‌ها حرف اول را زده و می‌توان گفت از بهترین مشاغل این گروه می‌باشد. پس از برقکاری ساختمان، برقکار صنعتی و تعمیرکار برد نیز از دیگر مشاغل عالی و آینده دار در این حوزه هستند.

برای ورود به بازار کار شغل برقکاری ساختمان،  راه سختی پیش رو ندارید. تنها کافیست با ثبت نام در یک دوره آموزش برق ساختمان با کلیه مهارت‌های برق کشی آشنا شوید. امروزه آموزشگاه‌های متعددی این دوره را برگزار کرده و افراد بسیاری را وارد بازار کار کرده اند. بهترین آموزشگاه را شناسایی و در دوره‌های آن ثبت نام کنید.

2-مشاغل حوزه تعمیرات و تاسیسات

با روی کار آمدن دستگاه‌های و ابزارهای جدید نظیر تلفن‌های همراه هوشمند، پکیج‌ها و کولرهای گازی، لپ تاپ‌ها، لوازم خانگی جدید و گوناگون بازار کار مشاغل حوزه تعمیرات و تاسیسات روز به روز رونق بیشتری یافته و می‌توان آینده شغلی عالی را برای این مشاغل متصور شد.

بدون شک طی سال‌های آینده، تکنولوژی موبایل پیشرفت بیشتری خواهد داشت، در کمتر منزلی می‌توان پکیج یا کولر گازی را ندید، تنوع لوازم خانگی بیشتر شده و میزان استفاده از آن بیشتر و بیشتر خواهد شد.

این موارد نشان از بازار کار عالی مشاغل این گروه می‌دهد. می‌توان گفت تعمیرات موبایل، پکیج، کولر گازی، لوازم خانگی از دیگر مشاغل بسیار عالی و آینده دار در سال‌های اخیر است.

خوشبختانه ورود به بازار کار این مشاغل نیاز به سرمایه اولیه بالایی نداشته و تنها کافیست مهارت‌های مورد نیاز این مشاغل را یاد بگیرید. امروزه سایت‌های خدماتی بسیاری به صورت آنلاین خدمات نصب و تعمیرات پکیج ، کولر، لوازم خانگی و غیره را انجام می‌دهند. در صورت یادگیری مهارت‌های این مشاغل به راحتی وارد بازار کار خواهید شد و درآمدزایی می‌کنید.

به طور مثال با شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران  در یک مجتمع فنی عالی با صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی آشنا شده و می‌توانید به درآمدزایی بپردازید.

3-مشاغل مکانیک خودرو

همانطور که شاهد هستید امروزه تعداد خودروها روز به روز در حال افزایش است. این موضوع نشان از بازار کار عالی تعمیرات خودرو در تمامی‌کشورها می‌دهد. مشاغل خوردو از تنوع بالایی برخوردار هستند، مکانیکی خودرو، برقکاری خودرو، تعمیرات ایسیو، صافکاری و نقاشی، جلوبندی سازی، نصب ضبط و باند، نصب دزدگیر، باتری سازی برخی از رایج ترین مشاغل این دسته می‌باشند.

برای ورود به مشاغل خودرو بهتر است یکی از بهترین و تخصصی ترین حوزه‌ها را انتخاب کنید، بررسی‌ها نشان می‌دهد تعمیرات ایسیو خودرو یکی از بهترین و تخصصی ترین رشته‌های مربوط به برق خودرو است که به دلیل تخصصی بودن تعداد تعمیرکار آن اندک بوده و به راحتی می‌توانید در این شغل پیشرفت کرده و به درآمدزایی برسید.

نگران یادگیری مهارت‌های این حرفه نباشید، کافیست دوره آموزش تعمیر ایسیو خودرو را در یک آموزشگاه تخصصی و حرفه ای مربوط به خودرو سپری کنید. در صورت انتخاب یک دوره تخصصی در مدت زمانی کوتاه با کلیه مهارت‌های مورد نیاز این شغل آشنا شده و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه وارد بازار کار شوید.

4-طراح سایت و برنامه نویسی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های گوناگون، می‌توان گفت در آینده اگر کسب و کاری سایت یا یک اپلیکیشن نداشته باشد حرفی برای گفتن نخواهد داشت. این موضوع نشان از بازار کار عالی شغل طراحی سایت و برنامه نویسی می‌دهد.

بنابراین اگر می‌خواهید یک شغل آینده دار داشته باشید و به کامپیوتر و برنامه نویسی علاقه مند هستید شغل برنامه نویسی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. برای یادگیری مهارت‌های این شغل تنها کافیست زبان برنامه نویسی دلخواه خود را انتخاب کرده و در یک دوره جامع و کامل برنامه نویسی ثبت نام کنید.

طراحی لباس، مشاغل حوزه آرایشگری، جوشکاری برخی از دیگر مشاغلی است که می‌توان آینده شغلی عالی را برای آنها متصور شد.

مجتمع برق گستران، بهترین مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی برق گستران یکی از بهترین مراکز فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و در کارگاه‌های کاملا مجهز دوره‌های آموزشی را در دپارتمان‌های گوناگون برق و الکترونیک، جوشکاری، مکانیک و نصب و تعمیرات برگزار می‌نماید.

این مجتمع از اساتید با تجربه و متخصص برای آموزش مفاهیم بهره گرفته و به صورت عملی دوره‌های خود را برگزار می‌کند. عملی بودن دوره‌های آموزشی باعث شده تا بیش از 80 درصد کارآموزان در این آموزشگاه پس از پایان دوره وارد بازار کار شوند.

این مرکز آموزشی پس از پایان دوره یک مدرک معتبر در اختیار کارآموزان قرار داده و با مشاوره و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. در صورت عدم یادگیری مباحث توسط کارآموز امکان تجدید دوره رایگان وجود دارد.

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.

  • free mobile laptop repair repair