آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

در این مطلب با آموزشگاه فنون برق بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران همراه باشید.

راهنمایی های زیر شما را با مراحل و نحوه روت گوشی اندرویدی آشنا می کند.

آموزشگاه فنون برق با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های برق و الکترونیک، دوره های مختلفی مانند آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش نصب دوربین مدار بسته و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت fonoonbargh.com مراجعه کنید.

مراحل آموزش روت گوشی با کامپیوتر

۱.ابتدا اپلیکیشن یا برنامه روت بروزی مانند KINGO Root را با فرمت .exe.را انتخاب نموده و شروع به دانلود و نصب آن کنید.

۲.بعد از نصب برنامه، بلافاصله آن را اجرا نموده و همچنین، اتصال اینترنت را برای دریافت خودکار اطلاعات و درایورهای لازم همیشه حفظ می نماییم.

۳. گوشی اندرویدی را جهت شناسایی و دانلود اتومات درایورهای متناسب با گوشی توسط کابل به پورت یو اس بی، رایانه وصل کرده و منتظر می مانیم تا دانلودها و نصب آن ها به طور کامل تمام شود.

۴.مهمترین مرحله آموزش روت گوشی اندرویدی، درخواست برنامه برای فعال نمودن USB Debugging به منظور دسترسی به اطلاعات و فایل های سیستمی گوشی بوده و در برندها و مدل های مختلف گوشی، با نام های متفاوت در قسمت تنظیمات آن قرار داده می شود.

معمولاً در سیستم های اندرویدی قدیمی، این مشخصه داخل پنل اپلیکیشن تنظیمات به طور واضح وجود دارد، در حالی که در سیستم های اندرویدی نسبتاً جدید، در قسمت Developer Options تنظیمات بوده و در نهایت، در سیستم های اندرویدی بروز و بالا، در بخش About Phone تنظیمات به صورت مخفی قرار داده شده و بایستی روی گزینه Build Number هفت بار کلیک کرد تا عبارت you are now a developer ظاهر شود و سپس با نمایان شدن گزینه Developer Options می توان روی آن کلیک کرده و گزینه USB Debugging را مشاهده نموده و آن را فعال نمود.

مراحل روت گوشی

۶. بعد از فعال نمودن گزینه USB Debugging، برنامه عامل روت سریع به اطلاعات سیستمی گوشی دسترسی پیدا کرده و مدل گوشی در برنامه نمایان می شود و درخواست روت آن را می آورد که با کلیک گزینه روت، شروع به انجام آن می نماید.

۷.مرحله روت با خاموش و روشن شدن مکرر گوشی همراه خواهد بود و بایستی به هیچ وجه گوشی را از کابل جدا نکرده و منتظر ماند تا فرآیند روت تکمیل شود.

۸.سرانجام گوشی روت شده و پیغامی تحت عنوان Root Succeed نمایش داده شده و گوشی به طور خودکار خاموش و روشن می شود. در این حین می توان گوشی را از کابل جدا کرده و با رفتن به قسمت تنظیمات، شاهد اضافه شدن برنامه SUPERSU بود که نشان از روت موفق گوشی دارد.

مراحل آموزش روت گوشی بدون کامپیوتر

  1. اولین مرحله از مراحل آموزش روت گوشی اندرویدی بدون کامپیوتر، یافتن برنامه قوی و کارآمدی چون KINGO Root با فرمت اندروید و سپس دانلود آن با گوشی مورد نظر می باشد
  2. مرحله بعدی باز کردن برنامه و اجرای آن می باشد که در این صورت داخل برنامه عبارتی تحت عنوان One Click Root نمایان می شود و با کلیک روی آن می توان به سادگی گوشی خود را روت نمود
  3. بعد از کلیک روی گزینه فوق الذکر، بایستی منتظر تکمیل شدن روت ماند و بعد از اتمام مرحله روت، برنامه پیش فرضی مربوط به روت موفق در گوشی ظاهر خواهد شد.
  • ۰۰/۰۱/۱۴
  • free mobile laptop repair repair

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی